LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jul 11, 2011

Kecuaian Mak Bapak

Kali ni mak bapak mengaku salah mak bapak sendiri. Kan hari tu saya kata cermin sliding rak tv pecah. Bukan lah pecah berderai. Tapi terbelah dua. Makanya, dibiarkan je. Sudah nya, jadi mainan anak bujang yang makin panjang akal dia.



Ni gambar bukan nangis ye. Tapi senyummmmmm





Mula-mula memang saya dah bising kat suami sebab dia kata nak gam. Tengok-tengok ada lagi tak bergerak. Then, biar je la kan. Tup-tup, tengok jari Rayyan Adam dah berdarah. Sambil buat muka berkerut-kerut.




Masa ni mak bapak gelabah cari kapas bagai nak baluti luka anak. Cuci. Then letak minyak gamat. Kecik je pun luka nya




Yang bagus nya budak ni sikit pun tak nangis. Kita ni takut jugak lah takut dia sakit ke apa ke. Tapi dia tetap coolll. I am good boy mama!!!





Balutan ni hanya bertahan dalam lebih kurang 10 minit je. Kira ok la tu sebab dapat stop kan darah.




Yang pandai nya, bila kita tanya mana tangan sakit? 
Nanti dia tunjuk la tangan dia yang sakit tu.
Lepas tu cakap tiittttt.
Then suruh kita tiup.
Kita tiup, terus baik. Saiko ok
Alahai. Bijak bijak...




Maaf kan mama dengan ayah eh. Now, ayah dah alihkan dah kaca tu. Sorry tau sayang. Mama tak buat lagi lain kali

3 comments:

Nazz@Purple said...

tak nangis..bagusnya dia..

Norhafiza said...

alahai comelnyeeee...anak2 kakNo bukan takat luka liza tapi main jahit 2-3jarum tu dah lali huhu..ade je terkena hantuk dan terbelah..laki2 la katakan..

~aSFaLiZa~ said...

nazz : tu la. bagus kan

kakNo : hehehhehe... budak tgh lasak kan kak