LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 21, 2011

Cermin Pecah


Cermin sliding rak tv sudah pecah. Tak pe nak... Mak tak marah nak... Main lah nak main apa. Janji anak mak ni selamat. Ni ayat konon-konon je. Sobsobsob. 









Abang!!! Ganti eh!!!

7 comments:

fazilzura said...

adoyaii .. sib baik x kene sapo2..
tp tu ler, terus cermin tu x lawo , ado kesan 'dera'

~aSFaLiZa~ said...

zura : tu la hasil anak yg kreatif sgt. huhuhu

gee ryder said...

hahah...
masa aqeel baya rayyan dulu pun penah pecah camtu gak..sliding rak gak...dia langgar ngan kepala dia. kepala dia ok, cermin yg pecah heheh

~aSFaLiZa~ said...

gee : hahahaha... nasib kepala tak pecah kak ek. anak anak...

munna said...

kak munna punya cermin rak tv pun dah pecah kak meya buat.... sampai skrg tak ganti2 lagi

Norhafiza said...

anak2 punya pasal huhu..kakNo pun sll gak brg2 pecah..mmmm nk buat camne saboooo je lee hihi..

~aSFaLiZa~ said...

kakNo: ye la kak. anak pya pasal, nak marah pun nak baut apa. kecik lagi. sabau je la. hahhahaha