LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jul 25, 2011

Belajar Pakai Baju Dan Seluar

Si kecik ni tengah kemaruk nak belajar pakai baju dan seluar. Tapi masih konfius sama ada itu baju atau seluar. Biasa nya baju pun dia nak sarung kat kaki.



Satu hal lagi, dia akan naik angin kalau tak kena gaya. Dah la tak kena gaya. Habis kembang leher baju tu. Mula lah mak nya ni nak naik hangin jugak.



Actly, bangga dengan perkembangan yang dia ada sekarang. Ada motivasi nak belajar benda yang kita selalu buat. Pampers pun selalu berangan nak pakai sendiri.



Tapi tu la. Kalau tak kena gaya memang dia akan mengamuk. Hish!!!



Sempat lagi senyummmm masa mama nak snap gambar dia.





Update : Rayyan Adam Setahun 11 Bulan

2 comments:

gee ryder said...

yay! rayyan pandai!!

~aSFaLiZa~ said...

gee : hahahaha. tq aunty