LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 14, 2011

Sung-bong Choi - Tentang Sebuah Kehidupan



Disebabkan saya tengok video dia ni tadi, saya asyik lah terfikir...



Betapa bertuah nya aku punya mak bapak

Betapa bertuahnya aku ada kehidupan yang sempurna

Betapa bertuahnya aku dapat pergi sekolah

Betapa bertuahnya aku tinggal kat rumah yang sempurna

Betapa bertuahnya aku tanpa rasa susah

Betapa aku bertuah lebih daripada dia





Dan disebabkan video dia ni jugak saya terfikir...



Saya tidak mahu takdir anak-anak dan keturunan saya merasa susah untuk mengecapi sebuah kehidupan

Tapi andai itu takdirnya, saya juga tidak mampu melawan kehendak Tuhan

Semoga anak-anak dan semua keturunan saya dipermudahkan kehidupannya dunia akhirat




Tersentap perasaan memikirkan kehidupan seperti dia....

4 comments:

munna said...

bersyukur dgn kehidupan kak munna skrg ni...

Unknown said...

munna : betul. bersyukur sgt kita ni

Lady D'yot said...

video ni sedih sgt..huhu

Unknown said...

lady dyot : kannnn...