LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 11, 2011

Puting Berlubang

Semenjak si bujang ni banyak giginya, ini lah yang tepaksa saya invest. Biasanya puting botol dia boleh tahan antara 2-3 minggu. Sama ada memang saya akan tukar sebab dah cukup waktu ataupun berlaku kejadian seperti dalam gambar.





Tapi ni kejadian paling dasyat. Seminggu je bertahan...



Walaweiiii!!! Anak anak... Puting bootol Avent ni bukannya murah nak oi. 2 pcs dah RM23. Kalau 1 tahan seminggu je. Tak dapat lah mama nya nak menambah baju baru mama. Adeh. 




Agaknya dia syok sangat kot menggeget puting tu. Rasanya kan kenyal-kenyal. Agaknya kalau menyusu badan, berlubang puting aku!!!

2 comments:

Mama Likha said...

rakusnyo ade !

~aSFaLiZa~ said...

mama likha : habis sume di kekoh nya. huhuhuhu