LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 22, 2011

Pecah Jugak





Budak kecik ni sekarang dah semakin mengganas ok. Ni puting kopek pun dah pecah. Patut lah tengok apa pasal la color puting ni keruh. Rupa dah pecah. Habis semua pun digigitnya. Tengah sedap mengonyel. Ni dah tukar yang lain dah. Kang tak bagi, susah tidur pulak. 




Ikut keluarga saya memang tak pakai benda alah ni. Tapi memandangkan suami ada kuasa veto, dan keluarga dia keseluruhannya menghisap benda alah ni, saya adalah kalah. Kalau puan-puan perasan, mulut si kecik ni adalah sama dengan mulut bapak dia. Semua ni dek kerana tabiat hisap puting. Semua pun dah jadi mulut itik.




Kakak-kakak ipar saya cerita kan... Dulu masa suami saya kecik-kecik ada banyakkkkkk puting kopek ni. Banyakkkk ok!!! Arwah mak mertua siap buat rantai. Bergantung-gantung kat leher. Suami saya pilih je nak hisap yang mana. Lepas tu, siap buat gosok-gosok kat mata la, gosok kat hidung la. Ha pilih je nak yang mana. Kata ada banyakkkkk.





Eeeeee geli ok!!!! Serius geli aku mendengar nya. Huhuhuhu!!! Bila lagi nak kutuk tebiat buruk laki aku ni. Entah apa-apa perangai. Puting pun boleh kasi stim. Dah tu, tahu pulak malu kakak dia bercerita. Siap kata diorg tipu. Hahahahha!!!




Sayang anak mama.... Yang baru ni jangan gigit kuat-kuat eh. Mahal sayang. 2 bijik dah 30 hengget. Bukan boleh beli satu-satu pun. Nanti mama tak bagi lagi baru tahu. Tapi nanti ayah pulak marah mama. Cian kat mama tau. Jangan ganas-ganas ok. Kang bagi puting ayah kang. Biar ayah rasa macam mana puting pecah. Hahahahhaha!!!

13 comments:

Norhafiza said...

hahahha..sabo je la..ye la nk buat camne kan dah ada kuasa veto huhu..kakNo mmg tak bg benda alah tu..botol susu pun takat 2thn je pastu pandai2 la auta..nk tengok gak camne rupanya mulut itik tu ek haha..teringat mulut paknil..katanya dia pun antu puting gak kecik2 dlu haha..

~aSFaLiZa~ said...

kakNo: huhuhu. mulut itik ni harap muncung je lebih. bibir terlebih mancung

fazilzura said...

mak aii smp pecah ??

akil penah isap puting, dulu puas suh dia isap , tp dia x nak .. tp baguih jgk , kang susah plak nk suh dia benti dr idap puting

~aSFaLiZa~ said...

zura : hehehhehe.... nampak nau ganas kan sampai pecah.

bagus la akil tak suka hisap. tak de la jadi mulut itik. hehehhehe

Nens Collection said...

hahaha..smpai pecah puting..kene bali baru la mak die nnt

maszmadi said...

salam kenal, singgah dari blog neni..
urm, dah pecah tu, kena wat koleksi bebanyak cam ayah dia kut puting kopek tu.. hehe

~aSFaLiZa~ said...

nens : hehehe. dah tukar yg baru dh pun


mas : salam kenal. tq
tak mo la beli byk2. tak koser nk layan

Myra Jay said...

Hehee, budak2 kan kak sabo jela..
Tp dengan puting la diorg senang tidoq kan..

~aSFaLiZa~ said...

mj : hehheheh. tu la candu dia kalau nk tido

Ardini Humaira said...

beli baru cepat2 hehe

~aSFaLiZa~ said...

dni : dah beli dh pun. huhuhu

Mama Likha said...

meme pecoh belako lah ni bokte ade! ganah ade ! sib baik tok isap kopek mok dio! kihkih

~aSFaLiZa~ said...

ztee : tahu tak pe. kalau tak, kopek mok dio pung dio kekoh