LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 22, 2011

Haaaaaaaaaaaaaaaaa... Semput Lagi....



Serius video ni sangat la bagi terapi minda kat saya. Lain-lain pun lawak jugak. Tapi tang dia tiru ustazah Norbahyah memang tak boleh belah. Pasal nya saya boleh dikatakan tiap-tiap minggu tengok Semanis Kurma. Hadoi la!!!





Haaaaaaaaaaaaaaa... Semput Lagi....

12 comments:

Zue AnnaLeeya said...

tau xpe... akak tgk byk kali pon smp berair mata duk gelak...
mmg lawak sgguh...
hahaha...

~aSFaLiZa~ said...

zue : hehehhehehe... kronik dah kita ni. dok ulang2

fazilzura said...

mmg lawak giler kan .. zr dok gelak smp kuor air mato

~aSFaLiZa~ said...

zura : ni sampai tahap kuar air kencing dh ni. huhuhuhu

Kakzakie said...

Sayang kakak tak tengok inilah. Anak-anak masih kecik lagi kena ada perhatian masa belajar...

~aSFaLiZa~ said...

kakzakie : hehhehehe... tak pe. mana yg boleh tgk kita tgk kak.

kalau mcm tu mak bapak leh je tgk kat utube. huhuhu

Norhafiza said...

kami pun mmg ketawa besar la..tiap kali tengok tiap kali ketawa hahahaha...sempuuuuuut..sempuuuut lagiii

~aSFaLiZa~ said...

kakNo: hahahhahaha. ni rancangan semput ke apa ni

Mama Likha said...

ustazah mmg semput ke?

~aSFaLiZa~ said...

ztee : mana ada semputnya. huhuhu. kan ustazah byk ckp. so diorg perli la kalau byk ckp boleh dtg kan semput. nama pun pelawak. huhuhu

munna said...

kalau tak jozan ... sepah jadi juara

~aSFaLiZa~ said...

munna : tu la kak. semua pun kelakar. adeh!!!