LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 9, 2011

Selamat Hari Ibu

Selamat Hari Ibu buat diri sendiri. Hehehhe... So sweettt bila pagi-pagi 8 May suami kejut then said Selamat Hari Ibu sayang. Then dapat kucupan di dahi walaupun bini nya busuk-busuk lagi.




Bangun-bangun suami dah siap beli roti canai kat mamak. Hampeh punya bini kan. Tapi sangat best. Thanks abang.




Menjelang tengah hari, suami suruh masak asam pedas ikan parang. Adeh ingat lah dia nak belanja makan ke apa ke. Tapi ok je. Masak laju-laju. Suami kata sedap. Alhamdulilah.




Petang, keluar sebab suami dah janji nak beli kan hadiah. Ye!!!! Ala ni kira hadiah harijadi yang belum beli hari tu merangkap hadiah hari ibu. Ok lah 2 dalam 1. Thanks again abang. Luv u so much.



 


Mataku sudah tidak bersilau lagi!!!!


Rayyan Adam, cepat besar. Mama nak hadiah dari sayang pulak. Hehehhehe

6 comments:

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

selamat hari mama.hehe

~aSFaLiZa~ said...

nadia : tq

munna said...

selamat hari ibu ....pinjam spek mata hitam boleh tak?

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

~aSFaLiZa~ said...

zuwairi aiman : tq

~aSFaLiZa~ said...

munna : tq. hehehhe. nk pinjam ye. tgu buruk dl blh? hahahha