LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 13, 2011

New Superbike


Si kecik ni kononlah ayahnya naikkan basikal kat Tesco nun. Tuptup tak mo turun. Ngamuk!!! Aisey malu dah mak bapak ni. Pujuk. Nanti ayah beli ye sayang. Ngamuk jugak. Pada hal bukan paham lagi apa kita cakap. 




Tiba-tiba mak hulur 50 hengget. Nyah beli kan je cucu mak basikal ni. Segan wei. Malu la lagi sekali laki bini ni. Tak pe mak. Nanti pun memang nak beli kan dia. Tunggu masuk rumah baru. Kat rumah tu dah banyak dah. Tak muat.




Mak pun kata, beli je!!!



Dek kerana mengamuk tak nak turun dari basikal ni terpaksa lah hangkut dengan tuan-tuannya sekali masuk troli




Nampak tak muka berlagak budak kecik ni. Baru dapat terus nak buat aksi stunt. Seram tau layan anak jantan ni




Next time mama dengan ayah dah tobat tak nak lalu depan benda alah yang spesis ni. Nasib nenek ada tau. Kalau nenek tak de, berguling la kamu depan orang ramai. Siapa nak layan.