LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 18, 2011

Memerlukan Peguam

Tiba-tiba amat memerlukan khidmat peguam. Tapi tak tahu macam mana. Tak tahu kat mana. Tak tahu siapa. Semuanya nampak kabur. Dan tak tahu nak cakap apa. Nak cakap pun tak reti jugak.




Kalau bukan hal sendiri mungkin tahu lah sikit-sikit. Bila dah dekat diri sendiri nak google pun gigil. Tak pe lah. Cuba je la yek mana yang boleh. Harap semuanya dipermudahkan Tuhan. Amin... 

4 comments:

munna said...

kalau melibatkan peguam2 ni kak munna mmg tak leh nak tolong... semoga semuanya di permudahkan buat Asfaliza

~aSFaLiZa~ said...

kak munna : hehehheh... tu yg tansion tu. tak pe. doa kak munna pn dh cukup dah. tq yek

Mak Su said...

bertenang dan cari slow slow

~aSFaLiZa~ said...

maksu : tq maksu