LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 27, 2011

Hati Saya Terluka


Hati saya terguris. Macam dah tak suka dengan Maxis. Nak tukar Celcom je gamak nya. Maxis ni tak frendly langsung. Mata duitan pun ye jugak. Nanti lepas pindah rumah, nak terminate semuanya termasuk berukband dia sekali. Tapi still guna nombor lama lah. Rumit jugak kot. Nombor saya, nombor suami, nombor mak. Maxis ni tak bersyukur pun. Pada hal saya sekeluarga semua pun pakai Maxis. Ok la tak pe. Hati saya memang dah sentap beberapa kali. Banyak kali Maxis buat hati saya terluka. Sekali saya terluka, selama nya saya berdendam. Tapi tak tahu kenapa saya boleh bersabar lagi dengan rayuannya.






Sekian, luahan hati seorang pengguna Maxis tegar sejak 2004

8 comments:

mzhany said...

celcom beb, murah skit aku call n sms gossiping ngan ko..ahaha

~aSFaLiZa~ said...

hany : hehhehe.. haah kan. bil aku naik sbb sokmo call ko kot. hahhaha

fazilzura said...

zr dr azali sefmily gune maxis.. tp takat berukband dia mmg zr x layan ler..

Mrs. Amie said...

dulu i guna maxis.. pastu rasa mcm mahal n tukar celcom..but no yg samalah.. but i rasa my bill still increasing sbb most of my fren pakai maxis..bila call n sms dah mahal.. ingat pasni nak guna Digi la..hihi

~aSFaLiZa~ said...

zura : betul2 setia ni ek dgn maxis

amie : digi pun murah jugak kot

Mama Likha said...

huhu

~aSFaLiZa~ said...

mama likha : hahahha

Unknown said...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ