LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 21, 2011

Selamat Bertunang Yana & Dzul

13 Mac 2011 hari tu ada majlis pertunangan anak sedara belah suami kat Seremban. Tahniah buat Yana dan Dzul. Ikatnya dalam lebih kurang 2 tahun la kot macam tu. Anak sedara belah suami ramai dah besar-besar. Tu yang semua nampak baya-baya saya jek.



 Cincin merisik dan cincin bertunang. Abang, sayang nak cincin lagi. Tak cukup



Yana dan Dzul



Bakal mak mertua. 1 ofis lor dengan bakal menantu. Hahahaha. Serius masa mula-mula saya tengok ingat kakak tunangnya yang sarungkan cincin. Sekali mak dia daaa. Muda lagi kan




Ha ni la kakak ipar saya merangkap kakak kesayangan suami. Nak menantu dah Kak Lang ni




This chocolate sponser by kami suami isteri. Segala design adalah rahsia sehingga diterima oleh tuannya. Gambar diorg pun saya curik kat fb secara serang hendap.




Dan kalau ada siapa-siapa teringin nak tempah coklat macam ni boleh pergi ke facebook Nurul Chococolate or email nurulchococolate@yahoo.com. Add jek nanti boleh la tengok gambar-gambar best dalam tu. Ni homemade punya tau. 





Masa tempah ni, Rayyan Adam siap dapat free gift coklat Ben 10. Sampai sekarang ni belum makan lagi. Gila sayang nak makan


 

Dan ni gambar menggedik adik yang bertunang kacau anak aku masa tidur. Ada je saya jumpa gambar Rayyan Adam dikandid di mana-mana. Huhuhuhu

No comments: