LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 23, 2011

Penakut Yang Amat



Anak siapalah ni penakut yang amat. Tengok lah ha... Tengah makan pun boleh tutup muka. Puan-puan nampak tak abang baju hitam kat belakang tu. Ha tu la. Dia takut dengan abang tu. Walhal orang tu tengok je dia.




Serius lah budak ni memang akan tutup muka dia dengan segala bahan yang dia ada kalau dia rasa:


  • Nyawa dia terancam. Wakakakkaka!!!!!
  • Kalau orang tu nampak bengis
  • Kalau orang tu meninggi suara
  • Kalau orang tu nampak asing
  • Kalau orang tu nampak ganas




Nak sambung makan pun  takut-takut nak angkat muka. Bagus lah sopan anak mama cenggini. Sejuk perut mak mengandung.

4 comments:

Mama Likha said...

ololo ni bukan penakut as... pemalu lah :)

Me, Myself and I said...

heheheh...kalu boleh mesti nak masukkan kepala bawah meja...

Lady D'yot said...

ahahaa..comel~

~aSFaLiZa~ said...

mama likha : hahahah anak bujang pemalu la sgt


kak syam : kalau ada ketiak mama dia pun dia boleh tahan bau ketiak mama dia menyorok. hahhaha


nadia : tq