LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 22, 2011

Kena Pada Tempat Nya


Seeeee puan-puan. Bujang sorang ni makin cerdik dan cerdik dan cerdik. Apa bahan dia jumpa dia tahu nak kena kan kat mana. Jumpa cap ayah pakai kat kepala. Jumpa selipar mama pakai kat kaki. Ni kira mama laju-laju amik hp nak snap pic dia.




Belum yang lain-lain lagi. Jumpa tudung nak pakai kat kepala. Jumpa cepit kuku terus hulur kat kuku. Jumpa gambar mama terus nak cium sambil mulut cakap muuuahhhhh!!!




Dan paling saya marah kalau dia jumpa rokok. Masuk mulut!!!!! Memang anak dengan bapak aku makan!!!!

5 comments:

Fadzillah Kamarudin said...

uiks...
memang budak2 cepat copy action kita...
faisal pun sama...
kat umah kemain baik lagi sebab hubby x merokok...
pegi umah pakcik aritu...
dia siap tunjuk kotak rokok ngan lighter...
amboi...

gee ryder said...

rayyan dah pandai!
keep it up rayyan!!

mzhany said...

ahahha betol la kan, rokok adalah di mulut...ahahah tu gara2 tgk ayah dia ar tuh

Lady D'yot said...

adam encemmmm~

~aSFaLiZa~ said...

fazilah : budak2 nak naik mmg cerdik kan. mcm2 dibuatnya


gee : tq aunty


hany : sume kita buat mmg dia ikut hany


nadia : mama dia comel tak