LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dec 22, 2010

Bukak Pampers Sendiri

Tadi mak call. Biasa lah. Hari-hari mesti mahu report. Mahu update. Update hari ni lain macam sikit pasal anak bujang sorang ni.



Mak : Kau tahu apa anak ko buat hari ni????


Saya : Apa?


Mak : Bukan main pandai lagi hari ni. Bukak seluar sendiri. Bukak pampers sendiri. Tiba-tiba dah terkeluar bontot dia.


Saya : Sepi....



Anak, anak... Bukan main pandai lagi kamu ye. Mama tak marah la sayang. Merungut pun tak. Tapi tahu tak? Mama takut sayang kencing sepah-sepah. Apa ke hal nya ngingau nak bukak seluar dengan pampers tu. Tak suka eh. Bagus la tak suka. Jimat duit ayah nak beli pampers. Tapi sayang tak pandai lagi kencing kat toilet sendiri. Sayang kan baru setahun 3 bulan. Sabar ye. Adehhhhh. Nenek pun dah naik pening tu. Hahaha... Kelakar lah Rayyan Adam ni.