LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nov 11, 2010

Mata Rayyan Adam Juling

Mata Rayyan Adam juling? Mujur aku tak saman malu orang yang cakap mata anak aku juling. Sentap ok perut ibu mengandung ni. Kau baru jumpa anak aku sekali pandai kata mata anak aku juling!!! 


Buta eh? Mata Rayyan Adam ramai orang puji tau. Sejibik mata mata mama dia. Color anak mata hazel pun macam mama.


Saya pun kata lah kat orang tu, mana ada juling. Cuba akak tengok betul-betul. Mana ada. Dia pun mungkin nak jaga hati saya. Juling air kot mata anak kau. Ok lah... Fine. Aku malas nak gaduh dengan orang rabun. Kau nak kata apa, kata lah.
 

4 comments:

princeduyong said...

marah mak adam...hehe

~aSFaLiZa~ said...

princeduyong : mak mana pun tak marah kalau tu bukan kebenarannya. huhuu.. mengong je

kella said...

hadoiii... mulut manusia ni.. susah nak tutup as..

~aSFaLiZa~ said...

kella : tapi tu sume tak benar. hahahha. biar je la dia wat jenaka