LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 30, 2010

1 Years Old

Gambar terkini 1 years old - 29.09.2010


  • Panjat sofa - Turun sofa
 
  • Panjat sofa - Turun sofa 
 
  • Panjat sofa - Turun sofa
 
  • Berlari
 
  • 6 Batang gigi. 4 Atas 2 Bawah
 
  • Mengemas
 
  • Masih makan bubur sebab dia pemalas nak gigit makanan. Selalu je carrot terkeluar sekali kat najis nya. Makan main telan je ni la jadi nya
 
  • Menggigit. Kes ni kalau dia tak puas hati. Nak-nak kalau saya dukung baby lain. Mak kata dia ni pantang nampak daging daging manusia, nganga je mulutnya
 
  • Jeles. Macam saya cakap tadi. Jeles kalau mama dengan ayahnya dukung baby lain
 
  • Pandai menyebut dah. Tapi tak jelas or sebenarnya itu bahasa dia. Contoh tata
 
  • Kalau kita pegang cawan, dia tahu itu minuman. So, serta merta dia akan nganga mulut bajet nak masuk mulut dia. Selalunya saya tak bagi kecuali air masak
 
  • Bila hulur tangan, sudah tahu itu tandanya kita nak dukung. So, dia akan hulur tangan jugak
 
  • Pandai bye bye. Tapi selalunya malas
 
  • Kalau kita tepuk bantal cakap bam bam, dia akan terus layangkan kepala dia tak kira la atas tilam or lantai. Huhuhu... Janji kepala dia baring. Tapi lepas tu bangun balik. Kejap je bammmm...

10 comments:

gee ryder said...

comelnye rayyan..

Aqeel dlu pun camtu,nk mkn mende2 lembik jer sbb mls nk nk kunyah

~aSFaLiZa~ said...

kak gee : lama2 aqeel pandai kan? umur berapa pandai?

suamihanyisterizuki said...

adammm...api besday...huhu lambat la wish kat adam...sowi yer dear...

~aSFaLiZa~ said...

hany : tak pe la aunty hany.. adam tak kisah. janji ada hadiah

bard said...

sayang adam n mama

~aSFaLiZa~ said...

abg : tq. i luv u to

jUst mE mYsElF n I said...

hapy b'day adam.... huhuhuh sorry lambt wish...

~aSFaLiZa~ said...

tq fatiha

Dakwat Basah! said...

comel nye dia.tahniah..

~aSFaLiZa~ said...

dakwat basah : tq