LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jul 18, 2010

Sayur Pisang Masak Lemak

Dah lama rasa nya tak main masak-masak yang betul-betul. Huhuhu. Selalu ada je hal nak buat kalau hari cuti ni. Sejak nak beli rumah banyak urusan buat masa cuti. Tu yang tak sempat masak. Mak je yang selalu jadi bidan terjun kena tolong masak untuk anak menantu.



Now... Jeng jeng mempersembah kan. Sayur pisang masak lemak kegemaran suami. Kan dah kata saya ni isteri mithali. Kena lah berusaha mentry masakan kegemaran suami. Nasib baik berjaya.




Nampak sedap tak? Menawan kan? Saya makan main rasa-rasa je pisang ni. Tak minat. Nanti-nanti minat la kot. Dah suami nya suka. Isteri nya kena ikut suka tau.








Satu lagi menu utama. Ikan merah masak sambal. Gila pedas lada ni. Terpaksa tabur gula banyak-banyak. Dah la gula mahal. Naik harga. Cis!!!


2 comments:

kella said...

hadooiii..

kecur liur.. hehehehe..

~aSFaLiZa~ said...

kella : huhuhuu.. meh la jemput makan