LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jul 8, 2010

Paul Oh Paul



Paul oh Paul... Apalah nasib aku ni wahai sotong. Bukan kau dapat duit pun. Yang makin kaya tuan kau. Paling aku tak boleh belah kejap lagi Argentina nak ratah kau. Kahkahkahkahkah. Siap lah kau.


4 comments:

suamihanyisterizuki said...

tu r beb, ahahh klako lak aku dgr fan argentina nak ratah si paul nih...

agaj2 nye pesot kot fan argentina tuh..ahahaha pesot nak ratah paul...

LiAnA said...

biasalah fan argentina ni kan fanatik sgt.. maradona pun dia anggap mcm tuhan.. so tak heran ler dia boleh percaya mende karut ni..

~aSFaLiZa~ said...

hany : a'a dow. pesot kan suka makan. mesti dia ratah dgn penuh nikmat menatang nama paul ni

~aSFaLiZa~ said...

liana : bahagian paling besar nanti msti diorg kasi kat maradona. hahahha