LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 10, 2010

Cekik Bayi Hingga Mati


Sumber METRO




Speechless..... Pelik...Kalau dah memang ada niat nak buang anak ni tak payah la bersusah payah survey tempat nak tanam. Dah tu kau bukan main kejam sampai cekik darah daging kau. Memang *&%$#@!@$% !!!



Hmmmm...saya tak nak emo sangat. Doa saya pada Tuhan. Moga dijauhi keturunan saya, anak-anak saya, cucu cicit daripada dosa-dosa besar seperti membuang bayi ini. Semoga Tuhan memakbulkan doa saya ini. Semoga seluruh keturunan saya menjadi hamba Allah yang takut daripada melakukan dosa-dosa besar. Amin..




8 comments:

SiTi said...

ya ALLAH...kenapa diorg ni begitu kejam...sampai nak mencekik pulak...

~aSFaLiZa~ said...

siti : ni dh mcm tak de akal waras dh siti. tahu nak buat dosa je. takut plak kalau maruah tercemar org tahu

eT said...

xberhati perut lgsg...

~aSFaLiZa~ said...

ET : sampai hati kan..

nARd eLainY said...

astagfirullahhalazim............

~aSFaLiZa~ said...

nadia : minta kita dijauhkan semua ni

Jemari Seni said...

Dasar hati Yahudi takde hati perut punya manusia... Kesian baby tu!

~aSFaLiZa~ said...

jemari seni : diorg dh tak igt dosa dah ni..