LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 19, 2010

Terima Kasih Bos

Ceh tajuk macam bodek je kan...Tak de la..Cuma nak cakap terima kasih kat bos sebab menaja makan tengah hari kami hari ini....











6 comments:

zteesyahmi said...

dapnyer!!!!!!!!!!!!!

~aSFaLiZa~ said...

ztee : mkn free mmg sedap

Anonymous said...

Nak jgk sikit...huhuh mcm sedap jer bila dapat mkn free nie...

~aSFaLiZa~ said...

Anonymous : wah siapakah anonymous ni? misteri nusantara tiba2

cik daisy said...

akak ni baru je las week mkn mekdi. tp tgk pic2 as ni jd ngidam balik plaks! hahaha! nk tny, apsal roti burger tu dah kene geget sket? hikhik!

~aSFaLiZa~ said...

kak d : hahah nampak jugak ye roti tu dah cobit. hehehhe...sbnr nya baru teringat nak amik gambar