LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 14, 2010

Family Vacation 2010 - Wang Kelian

First experince saya sampai Wang Kelian. Sebelum ni dengar dok orang sebut je shoping kat Wang Kelian best sebab murah gila. Perasaan memang lah exited kan nak bershoping. Tapi saya akan fikir 2, 3 kali lepas ni kalau nak datang sini lagi sebab keadaan jalannya yang amat-amat lah seram. Bukan seram ada  hantu. Tapi seram bukan main curam lagi bukit dia.



Seee selekoh tajam nya




Keadaan dari atas bukit




Cantik kan?




Satu lagi selekoh




Pintu masuk Wang Kelian




Kereta Thailand




Coca Cola Thailand. Brrrrrrrrrr




Checkpoint




Jom shoping




Comel kan baju askar ni. RM 17. Murah kan. Ada banyak sangat choice. Gerammmm



Blenket. Murah-murah!!!! RM 14



Emping. 1 Bungkus seringgit. Gila murah. Mak kata makan gaul dengan kelapa dan gula sedap. Entah lah. Jakun tak pernah rasa. Huhuhu

10 comments:

fazilzura said...

salam kenalan

wahh besh nye g jalan2... tgk bby pun dok lentok2 tido , penat kut.. sana x panas ke?

emm empit tu hape yek ? xpenah tau ada mknan tu ..

~aSFaLiZa~ said...

fazilzura : panas gila masa ni. baby sampai buka baju lepas tu. bogel kan. emping tu yang kat padi tu kot. hahahhah. saya pun tak tahu

nornazliana said...

emping sedap ooo...ishh nak balik kampung la mcm ni..huhuu p beli kat bukit kayu hitamm muahahhahahah

nARd eLainY said...

cantik la watermark kamuu...

~aSFaLiZa~ said...

nornazliana : wah mengidam ke


nadia : watermark je? org nya?

suamihanyisterizuki said...

aku suke entry nih, sbb banyak hijau...

~aSFaLiZa~ said...

hany : ko buat contest hijau lagi. aku taruh gambar2 ni

kella said...

ohh.. baru tahu ini tempat! nak pegi sini kena pasport segala ke?
hrmmmm...?

eT said...

bestnyer jejalan...heehe

~aSFaLiZa~ said...

kella : tak payah pasport pun. guna ic jek


eT : tu la. rasa macam nak pergi lagi je