LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 9, 2010

Tak Kuasa Betul Lah Budak Ni


Masih lagi dalam mood emo. Nak kata budak tak budak. Dah tua dah pun. Umur pun dah wajib kahwin. Perangai pun macam terdesak nak kahwin. Ada ke dia tanya soalan kat saya macam ni


  • Kenapa eh orang perempuan ni suka tengok cerita-cerita hiburan. Gosip. Macam Melodi tu


Eeeeee tertekan tau nak jawab dengan orang yang tak tahu hukum alam ni. Tak tahu ke memang sifat orang perempuan ni kebanyakan cita-citanya nak jadi paparazi. Tu kau belum jumpa lagi jantan yang macam betina. Maksudnya lelaki yang suka menyibuk-nyibuk hal-hal artis ni. Ha kalau kau jumpa mesti mata kau terbeliak 3 hari 3 malam tengok perangai macam tu.



  • Kenapa eh saya tengok amoi-amoi kat UTM ni suka pakai seluar pendek, skirt pendek. Dia tak tahu ke kalau pakai pendek-pendek panas. Kena matahari


Okey ni lagi emo eh. Lantak lah amoi tu nak pakai pendek-pendek. Dah kaki dia putih. Peha pun cantik. Kurap pun tak de. Apa adahal. Orang India walaupun kurang putih ada je pakai skirt pendek. Takkan lah kau tak boleh fikir agama diorg pun tak larang nak dedah-dedah ni. Pada diorg tak dosa pun. Kita ni yang Islam lah yang nak kena jaga benda-benda tu semua





Kalau lah kan ditakdirkan dia kahwin dengan kelompok tu....... Ha amik kau. Tanya lah banyak-banyak soalan macam tu kat bini kau



p/s : setakat ini sahaja soalan yang ditanya sebab saya tak kuasa nak layan


p/s : soalan ditanya oleh penanya dengan nada serius sebab itu entry ini dipublish dalam keadaan serius oleh penjawab iaitu saya.

6 comments:

Anonymous said...

hahahah...aku cm tau jer sape... =p klu btl dia...mmg rimas r dia 2..(aina)

zteesyahmi said...

sbb awk bad mud erk...

~aSFaLiZa~ said...

aina : mmg r ko kenal. abg kumis ko tu la

zteesyahmi : kalau gud mud pn tak boleh blah. hahahhaha

SiTi said...

EeEEe...MmG MeRimAsKaN kaLo OrG mCM tU....tEnsen jeR kAt OpIs ni PuN Ada sOrG...boLeH dIaKaTa KAn SeMGGU sEkAlI mStI TnYa..DaH pInDaH umaH KE bLom...Yg dI cBuK2 ApSaL...ko nAk SuPporT kE dUiT LoRi...aDa jugaK oRg LaKi JeNiS mcM ni Kan...

~aSFaLiZa~ said...

siti : sabo sabo. org mcm ni hukumnya diam je bla bla bla kita buat entry khas utk dia dlm blog. huhuhuhuu

BabyShop said...

Shops at BEST price for baby clothings and accessories with us. Grab the cute toy socks at only RM6/pair from BabyShop.