LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 22, 2010

Stok Ubat


Ini adalah stok ubat klinik panel pertama yang saya pergi









Ini pula stok ubat klinik panel kedua yang saya pergi




Beza, memang berbeza....Saya masih lagi dalam isu mahu membandingkan antara klinik-klinik panel yang saya kunjungi. Pendek kata, saya masih tidak berpuas hati dengan servis klinik pertama. Ini adalah pandangan peribadi. Kalau ada yang marah dengan pandangan peribadi saya, saya minta maaf awal-awal. Hmmm saya beranggapan yang klinik pertama ni hanya tahu bagi ubat sahaja tanpa memikirkan kemanusiaan yang orang datang klinik untuk minta diservis sakitnya. Tapi yang dia tahu, once orang dah datang, automatik dia dapat duit. Tak bagi ubat pun, dia tetap dapat duit sebab dia cas servis berjumpa dengan doktor.

No comments: