LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 27, 2010

Petua Ketiak Tidak Berbau


Ketiak berbau??? Eeeee...Busukkkk. Saya ada petuanya. Tapi bukan lah dari saya. Tapi suami. Hish pelik tau ketiak suami tak berbau. Means tak termasuk lah yang masa tengah berpeluh-peluh lari 10 kali keliling padang.



Ni bukan lah nak memuji suami sendiri. Tapi saya pelik lah kenapa dia tak bau hapak kalau berpeluh balik kerja. Saya ni kalau tak pakai deodoran sah-sah la bau tu naik. Bukan main basah lagi ketiak ni...



Suami cakap, kalau time mandi tu. Jangan sabun dekat ketiak. Sabun kat badan je. Dengar macam tak best je kan tak sabun ketiak. Tapi tu lah yang suami buat. Ala orang lelaki. Yang dia kenal sabun je. Shampoo pun entah kenal ke tak. Ni suami saya lah. Lelaki lain kenal kot...


4 comments:

Ena said...

same la ngan asben sy.. memg tak pernah berbau.. tp rasenyer asben sy mandi sabun seluruh badan.. semua disabunnyer.. tak gak berbau.. kate asben sy pulak jgn makan mende2 yg kuat bau dan jgn makan bawang terutamanya bawang mentah.. hoho..mcm tu la pulak kan!.. bile sy try .. betul juge katenyer sbb sy suke makan bawang tp bile dah tak makan bawang yg mentah or kurang masak.. memg tak bau walaupun basah.. hehe

Unknown said...

Ena : o rg lelaki ni kadang2 lagi pandai dr kita bab2 jaga kesihatan n kebersihan badan

Mak Su said...

sy mmg tak biasa sabun tiak, malahan, arwah mak pesan, gosok tiak dengan belakang tangan ... petua gaks tu

saya tak pakai deodorant, tapi kalu peluh2 kuat, saya sendiri bau sendiri tiak sendiri, oops!

Unknown said...

Mak Su : wow tak pakai deodoran. mesti mmg badan tak bau kuat kan