LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 5, 2010

Macam Seram


Kebelakangan ni nafsu makan macam makin seram. Mahu tak seram. Order nasi goreng selalunya  tak habis tau. Ni siap dengan sate 10 cucuk boleh pulak habis. Tertekan beb dengan nafsu serakah diri sendiri. Kalah nafsu orang mengandung kembar 3. Dulu saya mengandung pun tak senafsu ini.



Petang semalam masa kenduri tahlil arwah Pak Uda, suami call tanya tengah buat apa. Saya pun jawab lah tengah makan. Malam lepas isyak tu pun suami call tanya tengah buat apa. Saya jawab lah tengah makan. Tiba-tiba suami pelik. Tanya, berapa kali makan ni. Erkkk, baru saya tersedar. Banyak nya aku makan.



Badan pun macam naik semacam je. Last month 48kg. Ni mahu 50kg. Saya pernah tanya suami, kalau saya gemuk macam mana. Dia kata, kalau sayang gemuk nanti abang ejek lah sayang gemuk. Ceh!!!

4 comments:

LiAnA said...

peknen ka??

~aSFaLiZa~ said...

liana : peknen kebendanya bulan tgh mengambang ni

Mak Su said...

Naper tu? perasaan yang tengah tensen kot...

~aSFaLiZa~ said...

maksu : org tansion tak lalu makan. kita tansion kuat makan lak. hehehheh