LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 19, 2010

His First Walk


Rayyan Adam dah mula pandai melangkah dengan walker yang ayah belikan. Cuma langkahnya masih huru hara. Rayyan Adam pun dah mula pandai seimbangkan badannya supaya tak terbabas. Perasaan kami sangat gembira tengok perkembangan anak meniti usia 6 bulan setengah ni. Dia dah mula pandai tekan-tekan butang muzik kat walker tu. Pastinya Rayyan Adam akan tersenyum gembira bila muzik bergema.








8 comments:

Zaidah said...

salam...comellnyer dia ...anak zai nak masuk 10 bln..dah mula lepas2 tangan...nak jalan kot

~aSFaLiZa~ said...

Zaidah : salam. kejap lagi jalan la tu anak zai

Nazz@Purple said...

ala..comey2..ni la time dia lagi bebas nak meneroka..=)

~aSFaLiZa~ said...

Nazz@Purple : hehhehe..tq2

Jemari Seni said...

Asfaliza.. siap sedia la semua mende dia tarik.
Pastu dah pandai sket lagi nanti dia bantai race plak! hehehhehe

~aSFaLiZa~ said...

Jemari Seni : ni mmg dh siap sedia dia nk mengemas rumah lak pas ni

Izan Ishak said...

seronok bila tgk anak nak mulakan langkah pertama... lepas ni boleh tolong mama kemas ye!

~aSFaLiZa~ said...

Izan Ishak : exited sbb ni kan ank pertama