LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 16, 2010

Hari-Hari Terakhir


Hari ini ialah hari Jumaat. Hari ini 16 April 2010. Hari ini juga hari jadi adik saya Wani yang ke 23. Happy Besday. Hari ini juga biasanya saya akan mendrive laju-laju balik Melaka. 


Hari ini ialah hari-hari terakhir saya di UTM Skudai. Tatatatatata semua. Setahun saya di sini. Rayyan Adam membesar dalam perut di sini. 


Apa nak kata dah tuntutan tugas ye. Manager sudah panggil balik HQ. Ada tugasan di sana menanti-nanti. 


Best ke balik HQ? Perasaan? Sama saja. Sebabnya kondisi saya tetap berjauhan dengan keluarga. Saya tetap bersendirian di rumah bujang bersama-sama kawan-kawan bujang yang buat saya bujang jugak.


So, Isnin ni start la saya semula bekerja dengan kawan-kawan di sana. 

2 comments:

Unknown said...

Asfaliza... Good luck ngan siuasi tempat keje baru aik!

Unknown said...

Jemari Seni : tempat baru setelah setahun. kalau tak tempat lama jugak