LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 9, 2010

Exam SPA Pun Nak Rahsia


Haah...Exam SPA pun nak rahsia. Emo pulak perasaan ni. Adalah kenalan ni saya terbagi tahu yang dia dapat exam SPA esok kat kawan saya. Dia terus buat muka malu-malu konon malu orang tahu dia dapat exam tu esok. Walhal saya ni, entah dah kali keberapa dah pergi. Lagi lah  malu nak bagi tahu orang saya dah berkali-kali pergi tak lulus-lulus.




Benda ni saya pandang normal je. Semua orang pun ada aply SPA tu. Nasib dan rezeki je mana yang dapat. Pendapat saya ramai je nak kerja gomen. Dapat kira bonus lah. Tak payah la nak pandang sebab nak kerja gomen sebab nak berhenti kerja sekarang. Nak lari dari kerja sekarang. Nanti-nanti kerja jugak. Dekat gomen kerja jugak. Ikut lah apa tujuan masing-masing minta gomen ni. Saya pulak selagi boleh nak majukan diri, saya usaha mana yang boleh, mana yang mampu.




Lepas tu masa saya lepas pergi minta cop pegawai kat UTM untuk sijil-sijil yang kena bawa esok, dia tanya, pegawai tu tanya apa. Eeeeeeeeee..... Kalau pegawai tu tanya pun aku jawab la aku nak pergi exam esok. Mengada-ngada sangat lah dia tu nak rahsia-rahsia. Beb, belum tentu dapat punnnnnn. Apa ada hal????

7 comments:

Bujal said...

wish her good luck....

zteesyahmi said...

haha.. berahsia konon erk.

~aSFaLiZa~ said...

bujal : tq

zteesyahmi : tu la pasal

MiSzfieLah said...

aku rs SPA dh serik panggil aku kot psl x lulus2 hhoohhohoho.. btw good luck As!!

~aSFaLiZa~ said...

MiSzfieLah : tq fielah

~aSFaLiZa~ said...

bujal : nak betul kan sikit. her tu saya ke? cerita saya him

suamihanyisterizuki said...

bu wish him la..not her, this entry for him not for her...

kan as kan?