LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 4, 2010

Saya Letih

Saya sudah letih berkedaan begini. Hampir 2 tahun memandu jauh setiap minggu. Jangan kata saya suami isteri tidak berusaha. Kami telah. Cumanya anda semua tidak tahu mengapa. Tapi inilah perasaan saya. Letih berulang. Lebi-lebih lagi sejak wujudnya Rayyan Adam. Anda pasti tahu bagaimana perasaan saya tanpa keluarga di sisi. Saya hanya mampu bersabar dan berdoa. Saya yakin tiap pengorbanan itu ada harganya sendiri.

6 comments:

SiTi said...

SalAm....sAyA PuN pAhAm & MeMaHaMi PeRaSaaN tU...hNyA kItA Yg mEnGaLamI NyA Je yG tAu...

beRuLang daRi mAnA kE MaNA...?

~aSFaLiZa~ said...

siti: family kat melaka, HQ ofice kat KL, projek kat utm skudai. penat kan? tiap2 mgu berulang sama ada melaka-kl or melaka-jb. isnin pagi pergi keje, jumaat ptg balik keje. siti pun berjauhan gak ke dgn family?

suamihanyisterizuki said...

ko doa dpt KPLI or DPLI eh...

tapi,
doa ar smoge nnti xkena posting jauh jauh...

~aSFaLiZa~ said...

hany: tu la yg aku dok doa sokmo skrg ni. peluang tgh terbuka skrg ni

SiTi said...

SiTi DuK dAmAnSaRa kEJA KaT pUtRAjAYa....aNak PulAK KAt KaMpUnG...jAdI MMg TiAp2 mInGgU bAlIk kg..TgK aNak.. TaPI AkK lAgI jAuH bErUlAnG...

~aSFaLiZa~ said...

siti: mcm ni la dugaan kita yg nak mulakan hidup bekeluarga siti. as doa siti pun akan duduk serumah dgn keluarga siti tak lama lagi. amin