LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 2, 2010

Dia Bukan Sombong

Rayyan Adam bukan sombong. Tapi kenapa beliau menangis bila orang yang beliau tak selalu jumpa dukung. Menangis tak agak budak ni. Kata anak lelaki. Bukan main sedih lagi bila orang nak dukung dia. Waaaa... Saya tertekan. Rayyan Adam dah tak nak dengan orang lain selain dari saya, suami dan mak.


Tapi keadaan tu cuma seketika. Bila keadaan dah panas Rayyan Adam mula suka kat orang-orang yang nak muahmuahmuah dia. Sangat bersyukur sebab sekejap je dia berkeadaan begitu. Cumanya yang akan datang saya tak tahu la apa lagi peel dia nak buat. Jangan lah sampai nak duduk kat bontot mama dia je.

2 comments:

Mrs. Amie said...

I've faced this before.. it's normal.. during this time, tu yg i cakap separation or stranger anxiety.. it takes time dear.. slow2 nnt ok.. i dulu pun, rasa geram n letih ;)

~aSFaLiZa~ said...

ikutkan hati saya mmg tak nk jadi kejadian mcm ni. sbb tu kalau ada org nak dukung dia saya bagi je. biar dia biasa dgn org lain