LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 25, 2010

Hati Kering


Boleh tak nak kering kan hati ni. Nak jadi hati kering. Tak nak basah sangat macam sekarang. Kalau hati kering tak de lah sakit hati sangat kalau ada apa-apa berlaku. Pendek kata tak nak ada perasaan.



Tapi tu lah, kalau kering sangat, tak de perasaan, karang tak tahu nak sayang kat orang pulak. Tak tahu nak kesian. Tak tahu nak simpati.



Nak jadi hati kering sebab nafas ni dah sesak. Kepala otak dah mereng. Hidup serupa mati. 

2 comments:

nARd eLainY said...

banyak-banyakkan bersabar...

~aSFaLiZa~ said...

hehehhe...masih bersabar lagi syg