LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 8, 2010

Aku Lah Harimau Malaya

Alalalalalala comel nya anak tiger ni....Nak jadi harimau ye sayang...

 
Ha ni la mak rimau nya ye...Hari-hari mama macam rimau

6 comments:

Anonymous said...

Rayyan Adam yang sangt comel pakai bju rimau ... tp jgn garang mcm rimau erkk.. maknyer pun cebuk nak interframe...hhuuhuhhu

~aSFaLiZa~ said...

hehehehe...mesti lah mak rimau nak amik gmbr dgn rimau yg sgt comel ni

cik daisy said...

mama jadi tarzan malaya plak yer.. kekekeke!

~aSFaLiZa~ said...

tak lama lagi mmg jadi tarzan la kalau ank dh pandai tlg kemas rumah pas ni

Anonymous said...

cantik baju rayyan adam anak ayah n mama..
jangan grang cam harimau dah la
tp ayah caya rayyan adam baik.....
ayah adam-bard-

~aSFaLiZa~ said...

anak kita memang baik lah bang