LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Feb 9, 2010

Taman Rekreasi Ayer Keroh

Bosan-bosan duduk rumah yang mana nenek Rayyan dah mula resah gelisah bosan gila seperti orang gila duduk rumah saya. Maka dengan itu, suami pun membawa kami sekeluarga berekreasi pada hari minggu.di Taman Rekreasi Ayer Keroh. Tak sabar nak tunggu Rayyan Adam besar dan mengenal alam sekelilingnya. Mesti kami akan exited melihat keterujaan beliau.

Rayyan Adam tidur dengan nyenyaknya pada waktu ini. Hanya mama yang mampu posing.


 
 Suami yang melihat sign board sambil tangan memaut storoller dikhuatiri anaknya lari bersama sesiapa


Tak tahu mengapa suami terasa ingin mengucup ikan tersebut sedangkan kalau mengucup isterinya mungkin lagi best


 
Nenek Rayyan Adam juga teransang melihat keindahan panorama dunia

 
Rayyan Adam hanya mampu berposing begini sahaja kerana mama dan ayah tidak mampu untuk mengejutnya dari lena.

6 comments:

LiAnA said...

salam kenal... elok je rayyan tido mak pak berjimba yer keke..

~aSFaLiZa~ said...

liana: salam...tu la dia tido lak kita nk bawa dia jalan2

fielah said...

tu la..masa die tak tido ko dok umah je ...tu die balas balik tu heheheh

~aSFaLiZa~ said...

fiela: masa dia tak tido, aku yg tido. huhuhu

Mama's blog said...

salam perkenalan ... rugi nyer akak tak ke Taman Rekreasi Ayer Keroh ni masa pegi Melaka Dec. ari tu ... cantik ... Rayyan pun terlena ...

~aSFaLiZa~ said...

salam: tu la. taman ni utk org beriadah best la. lagi pun nak naik kereta lembu pun dekat je kat sini. plkn pun buat kat taman ni gak. nti ada masa n rezeki akak dtg la lagi. byk je tempat kat melaka ni nk pergi