LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Feb 9, 2010

Sesal Dahulu Pendapatan, Sesal Kemudian Tolak Pendapatan

Hari malang bagi diri saya apabila saya mensubscribe internet selama  1 hari dan memakai tanpa sedar time dah expired maka dengan itu saya memakai selepas expired selama 2 jam dan dicas 1sen 1kb. Nampak murah bukan? Ya. ianya bukan mudah untuk dikira kerana dengan nada terkejut beruk saya melihat bil penggunaan saya pada hari tersebut hanya dalam masa satu hari iaitu sama dengan 2 jam....

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V

RM254

Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tolak pendapatan. Bak kata suamiku...Semua orang pun buat salah.Tu dia...baik punya dia perli bini dia!!! Argggghhhh.....Tak pe lah. Ikat perut boleh kurus apa saja nak sedapkan hati sebab nak ikut perut dah lepas ni

2 comments:

Fielah said...

Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tolak pendapatan <--- hakhakhak kamu mmg berbakat... buat ayat!.. sabar je la, tula lenkali ckp siang pndg2, guna internet tgk2 jam tuuuu :p

~aSFaLiZa~ said...

fielah: tu la...ni pendapatan dah elek...nk cari pendapatan sampingan lak