LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dec 23, 2009

Saya Sangat Bersyukur


  • Saya sangat bersyukur saya tidak berkahwin dengan penjenayah
  • Saya sangat bersyukur saya tidak berkahwin dengan kaki botol
  • Saya sangat bersyukur saya tidak berkahwin dengan kaki judi
  • Saya sangat bersyukur saya tidak berkahwin dengan penagih dadah
  • Saya sangat bersyukur saya tidak berkahwin dengan perompak
  • Saya sangat bersyukur saya tidak berkahwin dengan pembunuh
  • Saya sangat bersyukur saya tidak berkahwin dengan penghutang
  • Saya sangat bersyukur saya tidak berkahwin dengan perogol
  • Saya sangat bersyukur saya berkahwin dengan BADRULHISAM BIN AHMAD

Saya perlu bersyukur dengan kebahagian yang sedang saya kecapi sekarang ini. Jika boleh saya tidak mahu menoleh ke belakang lagi. Saya mahu bahagia bersama cinta suami dan anak saya. Amin...

No comments: