LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dec 22, 2009

Bukti Cinta

Sebelum bergelar seorang isteri saya sering bertanya kepada suami, apakah bukti cinta dia pada saya. Jawapan suami hanya satu, kahwin lah bukti cinta dia pada saya. Waktu itu saya sangat tidak percaya dengan jawapan itu. Kerana saya tahu yang memang suami akan berkahwin dengan saya. So, saya rasa itu bukan lah bukti yang saya nak.


Setelah bergelar seorang isteri saya mula terfikir ada benarnya jawapan yang diberi. Sebenarnya suami juga ada memasang cita-cita bercinta dengan orang lain. Cuma dia tak kahwin dengan orang itu. Jadi, saya dilamar atas dasar cinta di mana saya mahu dijadikan sebagai isterinya. Maka suami telah membuktikan cintanya pada saya.


Cuma kadangkala saya sebagai seorang wanita masih lagi tidak berpuas hati dan masih lagi bertanya soalan yang sama. Cuma jawapan suami sekarang dah lain sikit. Jawapan dia....bukti cinta abang pada sayang...tu abang dah bagi Adam

Tapi saya masih lagi nak tahu dan nak tengok, apa lagi yang dia boleh tunjukkan bukti cinta dia pada saya.




No comments: