LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 29, 2009

Demam Tag Virus Dari Ajak

1. Apa perasaan sekarang?-
Teruja sebab nak balik jumpa husband. Hari ni hari Jumaat.

2. Saya nak makan :-
Apa yang baby mengidam.

3. Saya tak suka :-
Keje

4. Impian saya :-
Habiskan semua hutang piutang pastu dah boleh dok goyang kaki kat rumah.

5. Haiwan yang saya tidak suka :-
Berbulu. Husband pun banyak bulu. Nasib dia bukan haiwan.

6. Saya harapkan :-
Duit yang banyak dan bahagia dengan duit-duit tu.

7. Jika boleh diputarkan masa :-
Tak nak kuar dalam perut mak.

8. Saya pada 10 tahun akan datang :-
Baby kat perut ni dah darjah 4.

9. Handphone saya adalah sebuah :-
Handphone yang baru beli dan baru tukar kat Tesco.

10. Saya pernah berchenta sebanyak :-
Banyak gak la.

11. Saya suka pada :-
Bad, Bad, Bad, n Bad.....

12. Kawan-kawan saya :-
Ramai. Sebab banyak hadiah kahwin dari kawan-kawan.

13. Pernah dikhianati?-
Tak pernah pun. Nampak sangat menipu kan.

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?-
Jeling sampai mati.

15. Senaraikan 8 orang untuk di tag :-
Semua dah kena tag. So tak de dalam senarai