LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dec 12, 2013

Apa Nak Jadi

Assalamualaikum....

Ya Allah... Apa lah nak jadi dengan blog ni....

Nak tulis. Nak taip. Nak cerita.

Tapi malas yang amat menguasai. 

Tanggungjawab bertambah. Anak dah 2. Alhamdulilah sekarang pun dah mula bekerja semula.Tu yang bz kalah Rosmah Mansur.

Kadang-kadang rasa tak adil pulak bila tak de cerita sangat pasal si kecik cenonit tu. Ye la, dalam ni dulu dah banyakkkk sangat cerita pasal si abang. So now, mesti la turn adik kan...

Ok la kita cuba berdikit-dikit. Tak de orang baca pun tak apa. Tuan punya belog ada, boleh baca sendiri.

Daaaa........


2 comments:

@lfidah @dim said...

akak bacalah...:D

Asfaliza Mohd Yatim said...

@lfidah @dim : bosan je nk baca kan