LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 22, 2013

Pavlova In The House

Tak canggih la kan kalau tak reti buat pavlova sendiri. Cewah!!!



Disebabkan tekak ni meronta-ronta nak makan kek. (ni pun kategori kek jugak kan)

Disebabkan jiran saya kasik buah strawberry

Disebabkan saya dah tak malas untuk bukak oven

Disebabkan semua bahan pun memang ada dalam rumah ni


So terjadilah pavlova dealova in the house 




Buah limau tu adalah belen buah limau masa raya cina yang tinggal sebijik je tapi tak laku tak dek sorang pun sudi nak makan dia. Dengan hiasan buah limau mandrin tersebut menambahkan lah lagi kekreatifan saya. Huhuhu





*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
          








Psttt Psttt Psttt Psttt!!!!!


Ada 1 rahsia tau di sebalik pavlova dealova ni....


Tapi mana yang dah tahu lepas ni jangan bagi tahu siapa-siapa tau!!! 


Diam-diam dah la ye 











Erkkkk??? 1st timer adalah dimaafkan.


1 comment:

nens cellection said...

hehehe...xpelah..1st trial mmg camtu..jgn jd cam nens, pas ssudah x try2..huhu