LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sep 25, 2012

Video Kemalangan Ngeri MITC



Memandang kan kemalangan di Simpang MITC semalam memang bunyi nya agak mengerikan, ramai yang agak cerita ni akan jadi berita utama pada hari ini.




Ada jugak diselitkan video kemalangan ngeri MITC tersebut

4 comments:

nur anis said...

seramnya tengok..

Nens Collection said...

xnak tgk..takutt..nauzubillah..

adianiez AIDA said...

Aida dgr kat radio je semlm. Sib baik cuti bersalin, if not surely sangkut skali dlm jem! Masa yg sama kat batu berendam pun ada kemalangan maut...

Mamamya said...

bila baca n3 asfa kat bawah nun..serius akak x berani nak tgk video nie... seram plak. akak pun selalu risau bila bawa kete masa anta anak2 ke sekolah.udah la empat2 semua di bawa sekali...

Ya! Allah mudah2an kita semua sentiasa berasa di bawah lindunganNya...amin.