LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 17, 2012

Duit Felda

Peneroka (Bapa) : Dapat 5 ribu

Isteri peneroka (Ibu) : Dapat 5 ribu

Anak peneroka (Suami saya - hahahhaha perasan. pada hal adi beradik dia ramai lagi) : Dapat 5 ribu

Total : 15 ribu

Info : Ibu dan bapa suami dah meninggal dunia




Dialog suami isteri di suatu hari

Saya : Abang kejut la mak dengan ayah abang kejap kat kubur. Banyak tu 15 ribu kalau dapat. Kita dapat seribu dua pun jadi la

Suami : Mak abang kalau bangun terus cekik sayang. Ni bukan anak menantu. Ni anak hantu. Habis harta mak bapak aku.



Ok gurau je ye puan-puan. Tak de pun saya ni jadi bini-bini macam kat drama tu cucuk pasal harta kat telinga laki nya. Huhuhuhu.. Adik beradik ipar yang baca ni sila tahu saya gurau-gurau je tau. Huhuhuhu.



Maut aku kalau ada yang ingat aku betul-betul cucuk laki aku.


***** saya gurau je tau bersama suami sambil bergelak-gelak

3 comments:

Mamamya said...

alhamdulillah rezeki org felda... :) kebetulan sya n suami dua2 anak peneroka...rezeki lbh la kan..heheheee...

Nens Collection said...

HAHA..GURAU JE TU..
SY PON ALHAMDULILLAH MERASA JGAK..
ANGKAT BRG KEMAS TERUS..HAHA

munna said...

baru je semalam en abg temankan ayah dia ke bank utk tunaikan cek tu kat maybank.... alhamdulillah brezeki mbuat warga felda