LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 2, 2011

Rokok Dunhill From Hong Kong



 Kawan suami baru balik Hong Kong. Tak faham eh orang lelaki ni. Asal pergi mana-mana mesti rokok yang dijadikan buah tangan. Saya tanya jugak kat suami. lain ke rasa nya. Memang lain. Huhuhu. Kalau rokok Malaysia ni keras sikit. Rokok Hong Kong ni macam lemmmmbuuuttt je. Macam-macam.






Saya pun dapat jugak FM. Tapi lupa pulak nak snap. Lain kali lah kalau ingat.

6 comments:

munna said...

lain ke rasa rokok dunhill kat malaysia ni....

~aSFaLiZa~ said...

munna : entah le kak. hahaha. hanya perokok tegar je yg tahu rasa nya

mzhany said...

weh ckp kt bard, baca mesej kt kotak dia tuh ahahahaha...

~aSFaLiZa~ said...

hany : letih dah hany oooiiii

kella said...

uishh ye ke.. rasa lain ehh.. ohhh... jenama sama.. rasa lain pulok.. huuuu..

~aSFaLiZa~ said...

kella : huhuhu. hanya mereka2 sahaja yg memahami citarasa ini. huhuhu