LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 26, 2011

Memanjat


Sekarang makin ganazzz u alllsss. Seriau nengok anak main panjat-panjat macam ni. Kalau nenek and ayah marah, bolayan lah. Tak de nya dia takut. Tapi kalau mama, ada jugak lah hasilnya.




Sayang, jangan lah macam ni. Buat semua orang takut tau. Sebab benda-benda macam ni lah, kitorg tak pernah tertidur masa dia tengah main. Maknanya kalau budak kecik ni main, salah sorg jangan tidur. Kena berjaga. 




Kalau boleh benda-benda yang boleh dielak, elak la yek

9 comments:

Kakzakie said...

Amboi sayang.... dah pandai memanjat tinggi ye.... Takut auntie. Tu yg dimulut tercotot tak tanggal apasal? Hehehe....

adna^madhiha^ said...

hero kata kan..xmemanjat tak rock la.heheh

~aSFaLiZa~ said...

kakzakie : tu candu dia kak


ana : hehehhe...alahai rock eh. hahahha

Izan Ishak said...

mmg bahaya kalau kita tertido ni. budak tgh nak blajar cam ni lah kan~

monreo said...

zaman aqil dh berlalu hihihi... skang kami tak kuasa pakai kabinet tv.. tv lekat ke dinding aman hidup kekeke...

LiAnA said...

adoii awat nickname laki aku lak ni huhu

~aSFaLiZa~ said...

izan : yes. memanjat pun salah satu pelajaran kan



monre & liana : hahahhaha. kak, mula2 as tak paham tau apa yg akak tulis tu. rupa terleave komen salah guna nama eh. huhuhuu. ala kak, tak mampu lagi nak beli tv lekat kat dinding

.::SbA::. said...

ni ikut mak die la ni suke panjat pokok masa kecik2..

~aSFaLiZa~ said...

sba : ko yg kejar aku masa tu. tu sbb aku panjat pokok