LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May 30, 2011

Masih Negatif

Pagi tadi mencuba nasib menengok pregnancy test. Jawapan nya adalah negatif.




Ye puan-puan. Saya memang merancang. Tapi kali ni macam terdetik ada. Tu yang test. Sebabnya last period bulan Mac hari tu. Then, perut sebelah kiri ni asik lah sakit mencucuk-cucuk macam mengandungkan Rayyan Adam dulu.




Sebelum cek, kitorg laki bini dah sediakan mental bersedia menerima adik Rayyan Adam. Actly, pagi tadi kalau lah positif, mesti saya dah melompat kegirangan. Sebabnya, saya pun memang dah mula bersedia ala-ala menggatal.




So, kita ikut je lah plan asal ye. Tunggu sahaja rezeki dari Allah swt sambil kita berusaha mana yang patut.

9 comments:

Nazz@Purple said...

Insyaallah de rezeki nanti..nazz doakan rayyan dpt adik secepat mungkin =)

~aSFaLiZa~ said...

nazz : tq baby. huhuhu

azie said...

as next week cek lagi sekali...bestnyee preknen lg

nanti follow blog kazie www.kidsbranded.blogspot.com
tq

azie said...

eh pembetulan nama blog www.kidsbrandedclothing.blogspot.com

~aSFaLiZa~ said...

kak azie : kena cek lagi ke. ala mahal la pregnancy test tu. 10 hengget.

k nti as follow

azie said...

kalau tak peod lg g klinik damai lee heheheh..doktor tak mandi tu (kata haji)

~aSFaLiZa~ said...

kak azie : huhuhu. ok gak ek g panel. free

Myra Jay said...

InsyaAllah ada rezeki tu nanti.. sabar ye :)

~aSFaLiZa~ said...

mj : tq babe