LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aug 12, 2010

Susah Nak Pakai Pampers

Sejak putera idaman malaya ni dapat kaki, bukan main susah lagi nak pakai kan pampers. Tengok lah ha gambar. Semua orang kena dok agah dia bagi dia ralit. Ni semua nak pakai pampers punya pasal.



Kejap-kejap bangun. Kejap-kejap bangun. Memang parah. Sekarang dah start pakaikan dia pampers yang pantz tu. Main sarung macam seluar. Tapi tulah. Mak tak kasi beli lagi. Mak kata membazir sebab mahal. Pada hal kita ni nak senangkan dia kalau mama dengan ayah Rayyan Adam kerja.





Satu lagi nak cerita pasal gambar kat atas. Saya beruntung tau dapat suami yang pandai jaga anak. Hahahaha.... Laki dok sibuk nak pakai kan anak baju. Bini bukan main lagi goyang kaki snap-snap gambar. Abang memang best!!!

7 comments:

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

CAYALAH!!

~aSFaLiZa~ said...

nadia : caya apa? hhuhuhu

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

cayalah abg bad layan akk cmtu.. nk goyg kaki gak nnt..hehe

~aSFaLiZa~ said...

nadia : so cari yg mcm abg bad ye. sng hati goyang kaki

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

insyaallah da jumpe..tggu kite de ank je nnt tgok dia cmne..hehe

nurul baharuddin said...

huhu sama la dgn my son...sgt ssh currently pkai huggies pant tu..tp mahal kan...tak tau dah nak buat cam no...mmg sgt ssh...kita angkat kaki dia meniarap...baru nak klip dia pusing lagi...tiap2 bulan msti ada yg rosak rosak

~aSFaLiZa~ said...

nurul : baby tgh lasak mmg mcm ni. kadang2 geram. kadang2 buat kita gelak