LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jul 5, 2010

Pantai Puteri

Disebabkan Rayyan Adam belum pernah tengok pantai sepanjang hidupnya, suami bawa kami semua ke Pantai Puteri semalam.


Tapi mamat ni punya lah penakut.Tengok ombak tu bukan main macam exited. Tapi bila jejak kan kaki nya kat air je terus paut baju ayah dia kuat-kuat. Memang penakut. So, bagi dia makan je lah.


Now, tukar CD time. Sory yek. 18 SX


6 comments:

zteesyahmi said...

ingt dulu tyme duk melaka, selalu wt bbq picnic kt pantai ni ngn kwn2. pastu ada kdai tomyam yg best kt dpn tu.tkthu la ada lg ke tak.. indu kt melaka!


woh! adam, nmpk apa tuuuu??

~aSFaLiZa~ said...

ztee : meh la dtg melaka. pastu kita blh dating. jalan2 bw baby. huhuuh

LiAnA said...

nasib baik dia tak memancut masa apaknya timang kekeke

~aSFaLiZa~ said...

liana : ayah dia siap ckp, ha kencing la, kencing la cepat. mcm siot je kan

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

opss..seksis....uhuhu

~aSFaLiZa~ said...

nadia : biasa lah...