LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jul 21, 2010

Mabuk Berdiri




Lihat lah anak saya yang tengah mabuk dengan pelajaran terbaru nya. Kerjanya asyik nak berdiri je. Rayyan Adam ni seorang yang gigih. Dia akan berusaha benda yang dia baru pandai. So, paham-paham je lah. Dalam tidur pun dia boleh berdiri. Cuma belum bergerak lagi. Yang dia boleh buat seret je tapak kaki nya. Tu pun 2 tapak. Masuk ketiga tapak, rebah ke bumi. Saat ini usia nya 9 bulan.


3 comments:

Lady D'yot said...

encem!

eT said...

wahh..syabas2...
dah laju sok main kejar la dia..huhu

~aSFaLiZa~ said...

lady d'yot : tq

et : jgn sampai tak larat nk kejar dah la