LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 21, 2010

Terima Kasih Ayah



Sempena hari bapa ni, Rayyan Adam nak ucap kan terima kasih kat ayah





Kerana sanggup korbankan rambut Rayyan Adam jadi macam ni sekali




Sehingga mama memaksa ayah pergi cari kedai mamak kasik betul kan lompang-lompang yang ayah dah buat kat kepala anak ayah ni.



Dengan ini, mama pun dah langgar pantang masuk kedai gunting mamak. Nasib baik mamak kat sini wangi ayah.




Sekali lagi terima kasih ayah sebab kasi licin ini kepala pada hari bapa yang mulia ini.

6 comments:

fazilzura said...

memula tgk ... emm ok ..
bile view ke bwh .. MAK AIIIIIIIIIIIIIIIII..

bile tgk bwh lg.. BERKILATTTTTTTTTTTTT


* email zr email as tau
denso_cute@yahoo.com

~aSFaLiZa~ said...

fazilzura : tahu tak pe. kalah kilat cermin tau


pagi tadi dah email dah kat zura

aszbard@yahoo.com

Mrs. Amie said...

comelnyaaaaaaa! hahaha.. so cute bila dah bold!

~aSFaLiZa~ said...

amie : tq. sangat berkilat

bard said...

ni la akibat klu adam baik sgt2..sama2 adam t ayah menyusul botak gak hehe

~aSFaLiZa~ said...

abg : abg nak botak gak ke?