LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apr 23, 2010

CONTEST BABY COMOT MAMAM





Kali ni nak join CONTEST BABY COMOT MAMAM. Ada pulak terselit gambar Rayyan Adam comot-comot lepas mamam. Apasal aku cakap mamam ni...Macam orang pelat jek. Belasah je lah...Siapa-siapa nak join boleh la tengok kat  ShOpALisTic







Baby : Rayyan Adam Bin Badrulhisam
 Mama : Asfaliza
Ayah : Badrulhisam
Tarikh Lahir : 29.09.2009
Email : aszbard@yahoo.com



Rayyan Adam kalau betul-betul tengah lapar memang tak reti duduk diam. Susah nak layan kalau dah lapar sangat. Sudu kena kejar mulut dia. Mahu comot semua baju dia. Muka jangan cakap lah. Rayyan Adam paling suka bila mama masak bubur dengan carrot. Dia akan makan dengan penuh nikmat tanpa buat muka berkerut-kerut. Seronok tengok anak suka makan air tangan kita. Rasa berbaloi-baloi menyediakan makanan untuk dia.

4 comments:

Izan Ishak said...

good luck asfaliza!
comel bby rayyan wpun tgh comot2 camtu...

~aSFaLiZa~ said...

Izan Ishak : huhuuhu..tq

Fielah said...

adam nye bulu mata lentik ah!!

~aSFaLiZa~ said...

Fielah : ke mana tumpah nya kuah kalau tak ke nasi...